arshinparvaz.com

arshinparvaz.com

arshinparvaz.com

arshinparvaz.com

استاکر

استاکر چیست؟

استاکر یک ماشین بالابر می باشد که مکانیز متحرکی دارد و برای جا به جایی اجسام بسیار سنگین در ارتفاعات بالا مورد استفاده قرار میگیرد.

این بالابر می تواند اجسام باوزنی معادل 1تا2 تن را در روز جابه جا کند و چون و با توجه به قدرت بدنی که دارد بیشتر برای فروشگاه ها ، انبار ها و کارخانه های کوچک مناسب می باشداستاکر به دلیل قیمت مناسبی که دارد مورد توجه بسیاری از افراد قرار گرفته است.

استاکر دارای سه نوع ( استاکر دستی ، استاکر نیمه برقی ، استاکر برقی ) می باشد که با توجه به نیاز مشتری می تواند برای خرید  بالابر متحرک اقدام کرده و با قیمتی مناسب از شرکت آپار بالابر تهیه کند.

شرکت آپار بالابر ارائه دهنده ی انواع بالابر فروشگاهی و استاکر و... می باشد که به هنگام فروش بالابر های خود بنا به خواست مشتری می تواند اقدامات لازم برای نصب و راه اندازی آن ها را با توجه به نکات ایمنی انجام دهد تا خطری برای صاحبان آن ها نداشته باشد.همچنین این شرکت برای افراد ناتوان نیز ویلچر بر را تولید کرده تا جابه جایی در طبقات را برای آنان راحت تر کند.

استاکر ها را می توان پس از بالابر هیدرولیکی بهترین وسیله برای جابه جایی و انتقال اجسام دادنست چراکه به راحتی می توان اجسام را جا به جا کرده و به صورت هل دادن یا توسط مولد برق به حرکت در آورد و جابه جا کرد.

قیمت استاکر همانند قیمت بالابر متفاو.ت می باشد و با توجه به نوع انتخابی آن محاسبه می شود.با این حال آپار بالابر ارائه دهنده ی نازلترین قیمت ها می باشد و شما با کمترین هزینه می توانید بترین استاکر را داشته باشید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.