arshinparvaz.com

arshinparvaz.com

arshinparvaz.com

arshinparvaz.com

آسفالت

آسفالت چیست؟

آسفالت ماده ای سیاه رنگ است که از فرآورده های نفتی چون قیر ، شن و ماسه با درصد های مشخص ساخته می شود.آسفالت کاربرد های فراوانی دارد که می توان از آن برای یک دست کردن تمیزی خیابان ها و محوطه  به عنوان آسفالت خیایان ، آسفالت محوطه و...استفاده کرد.

آسفالت به دلیل قدرت چسبندگی بالایی که دارد از آن نیز می توان به جای نصب ایزوگام یا قیرگونی به عنوان عایق ساختمان در قالب آسفالت بام نیز به اجرا درآورد.

به دلیل کاربری وسیعی که آسفالت هادارند موجب شده است که تقاضای خرید این محصول نیز افزایش پیداکند و این امر موجب شده است که مراکز فروش آسفالت در سطح شهر پدیدار شود.یکی از این مراکز فروش آسفالت شرکت ایزوگام عباسی می باشد.

شرکت ایزوگام عباسی علاوه بر تجربه ای که در نصب ایزوگام در تهران و شهرستان ها دارد عهده دار اجرای آسفالت در تمامی زمینه ها چون آسفالت بام ، آسفالت محوطه ، آسفالت خیابان و.. می باشد.این شرکت نصب ایزوگام( ایزوگام پشت بام ، ایزوگام دیوار ، ایزوگام استخر و... ) ، اجرای آسفالت و همچنین اجرای قیرگونی  را با توجه به تمامی نکات ایمنی انجام داده و در اسرع وقت پروژه ی شما را با کیفیت بالا به اتمام می رساند.

قیمت آسفالت  همانند قیمت ایزوگام به عوامل مختلفی چون متراژ پروژه ، نوع آسفالت ، مقدار آسفالت مصرفی و... بستگی دارد که قبل از شروع پروژه بین کارفرما و اپراتور در یک قرارداد مشخص توافق صورت می گیرد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.