arshinparvaz.com

arshinparvaz.com

arshinparvaz.com

arshinparvaz.com

قیرگونی

قیرگونی چیست؟

قیرگونی از روش های قدیمی و مرسوم عایق بندی ساختمان می باشد که پس از نصب ایزوگام بهترین گزینه برای حفاظت ساختمان از نفوذآب و حرارت به سطح آن می باشد.این عایق بندی محصولی از قیر که جزء فرآورده های نفتی است و گونی می باشد که به صورت یک لایه ودولایه بر روی پشت بام یا دیوار و... نصب می شود.

قیرگونی از جمله خدمات شرکت ایزوگام عباسی می باشد که توسط بهترین قیرگونی کاران در اسرع وقت انجام می شود.این شرکت در زمینه اجرای نصب ایزوگام در تهران و شهرستان ها نیز تخصص بالایی دارد و با اجرای تمامی انواع ایزوگام ها چون ایزوگام دیوار ، ایزوگام پشت بام ، ایزوگام استخر و... توانسته است رضایت تمامی مشتریان خود را جلب نمایند.

قیر ماده ی اصلی در قیرگونی می باشد که طی فرآیند های پالایشگاهی تولید و در مصارف گوناگونی علاوه بر قیرگونی همچون  آسفالت خیابان ، آسفالت بام ، آسفالت محوطه و.. کاربرد دارد.

از قیرگونی برای عایق بندی مکان هایی چون دیوار ، پشت بام ، سرویس های بهداشتی و... استفاده می شود و کاری بسیار حساس و خطر ناک می باشد که باید توسط فردی ماهر و آشنا به تمامی قانین و نکات ایمنی آن انجام شود.

قیمت قیرگونی همانند قیمت ایزوگام در شرکت عباسی  مقرون به صرفه بوده و پس از بررسی محل پروژه توسط یک کارشناس متخصص قیمت دقیق به کارفرما اعلام می شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.