arshinparvaz.com

arshinparvaz.com

arshinparvaz.com

arshinparvaz.com

قیمت ایزوگام

قیمت ایزوگام بر چه اساسی تعیین می شود؟

افرادی که تمایل به نصب ایزوگام دارند علاوه بر بررسی کیفیت بالای ایزوگام و نوع آن به قیمت ایزوگام نیز توجه بسیاری می کنند.در چند ساله ی اخیر نصب ایزوگام در تهران و سایر شهرستان به دلیل مقاومت بالایی که در برابر رطوبت و حرارت به نسبت قیرگونی دارد رونق زیادی گرفته به همین علت شرکت های متعددی در سطح شهر هستند که انواع ایزوگام را با قیمت های متفاوت تولید و عرضه می کنند.

یکی از عواملی که بر این قیمت گذاری تاثیر مستقیمی دارد نوع مصارف  ایزوگام می باشد که برای هر کدام از ایزوگام های مختص به خود تولید شده است که می توان به ایزوگام دیوار، ایزوگام پشت بام و.. اشاره کرد.

اما توجه داشته باشید که قیمت بالا دلیل موجهی بر دارا بودن کیفیت بالا و استفاده از موارد مرغوب نمی باشد چرا شرکت هایی هستند از مواد نامرغوب ایزوگام های مختلفی را با درصد موارد نفتی مختلف تولید کرده اما با قیمتی بالا روانه بازار می کنند و بالعکس شرکت هایی هستند که با استفاده از مواد اولیه مرغوب ایزوگام هایی با کیفیت تولید کرده اما با قیمتی مناسب و مقرون به صرفه عرضه می کنند.

شرکت ایزوگام عباسی نیز از آن دسته شرکت های تولید و عرضه کننده ی ایزوگام می باشد که در تولید ایزوگام های خود از مواد نفتی و اولیه مرغوب بهره برده و با استفاه از تجهیزات مدرن به تولید بهترین و با کیفیت ترین ایزوگام  پرداخته است.این شرکت علاوه بر ارائه نازلترین قیمت ایزوگام به مشتریان خود خدمات پس از فروش و ضمانت نامه معتبر را به آن ها می دهد تا تضمینی بر با کیفیت بودن محصولات و خدمات خود به آنان بدهد.

همچنین تخصص بالای این شرکت در زمینه اجرای آسفالت بام نیز بر این شهرت و معتبر بودن آن افزوده و نحوه ی خدمات رسانی آن به گونه ای است که توانست در مدت زمان کوتاهی از فعالت خود رضایت تمامی مشتریان را جلب نمایند.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.